Thursday, December 8, 2016

Baby Baru Nanti

Assalammualaikum..

lama tak update entry baru. Last update pun 22hb Nov lepas. Tu pun cerita perihal anak-anak. Tapi dah namanya blog mak-mak budak memang perkara yang paling best adalah berkenaan anak-anak. Walaupun kau kerja.. tapi paling best juga adalah anak-anak. Aku ni kalau kat office, banyak kerja macam mana, at least aku stop kerja kejap tengok video atau gambar anak-anak. 

Tadi, sempat keluar awal sikit dari waktu rehat biasa sebab ada discussion dekat luar, whatsapp suami tanya dia free tak kalau nak ajak dia pergi scan baby. Last week dah scan dah pun. Tapi tak nampak gender baby apa and doc yang scan tu malas nak tunggu-tunggu. Suami cakap dia free.. after discussion dalam pukul 12 lebih.. terus ambil suami kat office dia and pergi klinik yang biasa sangat aku pergi scan. Dari anak pertama sampai nak masuk anak ketiga. Alhamdulilah aku selesa scan kat klinik tu. Try la pergi klinik Dr. Hani dekat Seri Alam. sebelah KFC. Doctor pun friendly. 

Sampai klinik nasib tak ramai. Duduk tak sampai panas punggung sampai laki aku tak keluar toilet dah kena panggil nama. Masuk bilik doctor cakap doctor nak scan nak tgk baby.. so terus pergi scan. Alhamdulilah baby sihat.. and dah nampak gender dia apa.. so insyaAllah yang bakal keluar nanti pun HERO. Aku ok je sebab dari awal pregnant tak nak berharap girl or boy. Asalkan anak tu sihat.

Akan bertambah hero dekat rumah.. sekarang ada 2 hero kecik + Ketua Hero.. Ibu Jadi PEMAISURI.. hahaha

No comments:

Copyright to Wanie Boahari
Designed by UMIESUEstudio 2016